Igår och idag

11:46:44 2011-04-25
IGÅR.

Igår åkte hela familjen för att träffa Saras familj. Vi gick upp vid 8 för att vi skulle vara där i ganska skaplig tid eftersom det tar ungefär en och en halv timma att köra till Vinninga utanför Lidköping. Vi var framme vid halv ett ungefär och då var det dags för mat. Påskbord ;) Efterd det åkte föräldrarna iväg till kinnekulle medans Jag, Sara, Jóhan  och Emma var kvar hemma. Jag och Sara satte oss ute i solen en stund innan vi kände att det var för varmt så att vi gick in igen xD Eftet det kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde. Men vi hann i alla fall kolla på senaste vampire diaries avsnittet och prata massor! Sen när det blev lite senare kom alla föräldrar tillbaka och då satte vi oss och kollade på en film. Vi hann kolla på två stycken Jumper och i rymden finns inga känslor. När vi skulle kolla på i rymden finns inga känslor så var jag ganska skeptiskt till att den skulle vara bra eftersom den är svensk, och svenska filmer brukar inte vara så bra. Men den var superbra! En riktigt rolig film!
Sen var det dags för oss att åka hem för klockan hade hunnit bli 11.

IDAG.

Idag vaknade jag vid tio. Jag kände att om jag skulle ha legat kvar längre hade jag stannat där hela dagen! Så ajg gick upp och gjorde mig i ordning för en dag i Örebro. Jag hittade faktiskt lite saker! Och de som brukar handla kläder med mig vet att det är ganska ovanligt! xD Jag hittade två linnen, en bh, och två par skor :) När vi hade handlat fördigt åkte vi och åt på ikea. Sen bar det av hemmåt.

När vi hade kommit hem så satte jag mig i trädgården på solstolen och pluggade lite. Det gick väldigt segt kan jag säga! Jag måste plugga mer resten av veckan sen för nu har jag varken lust eller ork! När jag hade släpat mig fram genom raderna med text så sa mamma att det var mat och där slutade mitt pluggande för dagen ;)

Så nu ska jag gå ner och ta mig en dusch och göra allt klart för skoldagen i morgon. Tro det eller ej så saknar jag faktisk skolan lite! :O Det är ju inte precis allt plugg man får men jag saknar alla mina kompisar! Jag har inte sett Mysan och Lotta sen i tosdags och Frida var det jätte länge sen jag såg! :O Så nu ska det bli kul att få träffa dom igen :)

Nu är det faktist bara 7 veckor kvar till sommarlov!! Så himla skönt! Mellan sportlov och påsklov har det varit 7 veckor och det har ju gått super snabbt! Om man räknar bort lovdagar och helger har jag för mig att det bara var 31 dagar kvar i skolan! Jag kan knappt fatta det! 31 Dagar! Sen har jag gått klart ettan!! Det känns jätte konstigt! xD

Nej nu ska jag hoppa in i duschen :)

Puss♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback