Kladdkaka

16:18:18 2011-04-11

I dag ahr det varit som vanligt en vanlig dag ;) Först matte sen svenska då jag fick reda på novell analysen. VG vilket jag är väldigt nöjd med! Sen var det engelska där vi fick reda på vad vi fick på fiml resentonen. VG där också! Kan inte bli bättre! Sen var det dags för lunch. Efter det hade vi samhällskunskap en stund och sen fick vi sluta en halv timme för tidigt ;) Sen hoppade jag och Mysan på bussen och åkte hemmåt. När jag hade gått av bussen och börjat gå kände jag hur solen värmde mig på ryggen på jackan! Så himla härligt!

När ajg sen kom hem höll mamma och pappa på att ta ut min moppe från förådet ;D Så i natt klockan 12 får jag köra med den ! ;D Därför ska jag åka moppe till bussen i morgon ;D Sen nästa tisdag ska jag hämta Lotta hos henne för en tjejkväll :) På min födelsedag också så det blir lite som ett firande av mig ;) Jag hoppas bara att Frida kan vara med också så kan vi vara alla :)

Nu ska jag ta en bit nybakad kladdkaka ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback