Klar

14:55:14 2011-04-03
Nu är jag klar med mitt rum. Jag är ganks nöjd faktiskt :) Jag har tagit kort på det som jag lägger upp sen :) Nu är jag helt slut efter att ha burit runt på en massa möbler. men resultaten blev bra efter allt slit :) Om en stund sa jag åka till ica och köpa lite nya blommor som jag ska sätta ihop i en kruka så att mitt vita bord inte blir så tråkigt xD Den hag hade förut är död för länge sen. jag ska nog ha plastblommor när jag flyttar hemmifrån xD Jag dödar blommor hur lätt som helst xD Så för att vara lite snäll mot dom så ska jag nog satsa på plast! xD

Nu ska jag försöka göra lite matte. Vi fick en läxa eftersom vi gick och kollade på lunchkonserten i stället för att vara kvar på matten. Vilket vi fick göra :) Ahmed blev väldigt snäll just då ;) Fast jag tycker han är ganska bra annars också :)

Puss♥

Ni som vet hur mitt rum såg ut förut vet vilken skillnad det är :)



Skrivbordet vid fönstret ska också bort. Jag vet bara inte vart jag ska ställa det så länge xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback