Lördag

11:57:54 2011-04-16

I morse vaknade jag vid halv nio. Men jag var så himla trött och kände att jag inte skulle orka vara uppe någon längre stund. Så jag somnade om igen och vakande vid tio. När jag hade gjort mig i ording tog tog jag på mig ytterkläderna och gick en sväng med Caesar, Som jag hade tänkt inte skulle bli så lång men det slutade med en 45 minuters runda ;) Resten av dagen ska jag inte göra något alls! Eller ja så kommer det bli resten av helgen xD Men jag ska i alla fall åka iväg och tanka moppen antingen i dag eller i morgon. Det behövs! xD

Jag ska nog faktiskt ta tag i lite läxor så att jag har dom gjorda :)

Puss♥

Jag älskar den här bliden på något sätt!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback