Lördag

15:33:00 2011-04-02
I morse vaknade jag vid tio. jag gjorde mig i ordning och åkte sen iväg till gymmet. Jag var där och tränade i en timme. Sen var jag helt slut och hade ont i huvet xD Men det var inte slut än, jag skulle cykla hem sen också. Men jag lyckades ta mig hem och jag lever fortfarande ;) När jag kom hem hjälpte jag mamma lite med att flytta ur saker ur vardagsrummet för att pappa ska kunna måla taket och börja lägga golv där ;D SÅ att vi har kommit någolunda långt när jag fyller :) Det är inte alls långt kvar nu :) Och efter gårdagens incident med spegeln så står spegel högst upp på min lista xD Och eftersom det snart är min födelsedag ockås så kommer såklart blommorna i rabatterna upp nu :) Dom brukar komma upp några veckor tidigare och sen kommer gräset vara någolunda också ;) Det är så varje år, hittils i alla fall, så jag gissar att det blir så i år igen :)

När jag sen hade hjälpt klart i vardagsrummet så hoppade jag in i duschen och sen börjde jag göra vofflor. Väldigt goda blev dom :)
Så nu sitter jag här och bara tar det lugnt eftersom jag nu har jätte ont i huvuet -.-

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback