LOV

14:57:32 2011-04-15
Nu är det äntligen lov! Så himla skönt!

I dag hade vi två lektioner som var ganska onödiga -.- Först matte och sen idrott -.- Jag kom hem med massor av böcker och läxor som jag måste göra på lovet -.- Jag ska försöka ta tag i det så snabbt som möjligt så att jag har det gjort!

Nästa vecka ska jag ta hand om Tracy hela veckan ;D Förutom söndagen då den andra tjejen som rider henne förutom ägaren ska ta henne :) Men det passar ju bra eftersom jag ska till Sara då :) Det ska bli väldigt roligt att ta hand om henne :) Det funkar ju eftersom jag har lov :) Men en skolvecka skulle det inte funka :/ Det var ju därför jag slutade rida Willow :/ Jag tycer att det är extra kul att hon frågar mig när jag bara har ridit Tracy två gånger varav en gång utan att Calill har varit med :) Den anra tjejen har ridit Tracy mycket mer än vad jag har så det kändes kul att hon frågade mig :) Så jag ska rida måndag, tisdag, onsdag, torsdag och lördag :) Jag tycker att hon ska få minst en dag och stå så att hon får vila lite i alla fall :) Vi får se om jag ska låta henne stå på tisdagen också eller om jag ska ta det lite lugnare med henne då :) Jag ska i alla fall blande med uteritter och dressyr så att det inte blir så tjatigt för henne ;) Det är inte så kul för mig att göra samma hela tiden heller xD Jag vet att en dag ska jag i alla fall rida runt väderkvarn :) De tyckte Calill att jag skulle göra vilket lät väldigt mysigt :)

Nu resten av dagen ska jag njuta av lovet som är i hela tio dagar! Men först ska jag kolla ett nytt vampire diries avsnitt ;D

Puss♥



Kolla högen med böcker och läxor! Jag har endel att göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback