Nervös

11:28:13 2011-04-09
Nu sitter ja goch väntar på att klockan ska bli två så att mamma och jag kan åka bort till Askersundsbyn och träffa Calill. Ganska så nervöst att rida när ägaren kollar på och när man aldrig har träffat hästen innan :S Men det kommer nog gå bra :) Det är som att cykla :) Men musklerna försvinner på en gång! Jag kommer ha ganska svårt att komma upp! Men ridningen kommer nog vara som om jag har ridit varje dag i fem månader. Men som sagt, jag tror inte jag kommer kunna röra på mig i morgon! xD Alla som säger att ridning inte ger något och att det bara är att åka med! Det ger så himla mycket och man blir så himla vältränad! Även fast det kanske ser lätt ut så är det ingen dans på rosor!

För att fördriva tiden och göra så att jag inte blir så nervös så sk jag nog kolla på en film eller baka. Bara för att få göra något!

Puss♥

Några bilder på ridning ;) På olika personer ;) HOppas ja gfår lägga upp dom här nu, annars är det bara ni säger till så tar jag bort dom :)

Först Willow och jag♥



Ebba och Miss Matilda


Mysan och Bella


Lotta och Obbe på en lucia show


Johanna och Cindy


Mysan och en fölis ;)


Sofia och Cindy


Ebba och Rose


Jag och Falcon


Sara och Nicko


Jag och Filur för kanske 5 år sen!


Jag och Amira


Jag och Sorbonne


En sista bild som blir på mig och Willow. Älskar den bilden! Den är helt klockren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback