Perfect for me

12:50:39 2011-04-17
Det kommer bli en ganska seg dag i dag! I morse vaknade jag vid nio. Jag gick upp och gjorde mig i ordning för att gå långpromenad med Caesar. Vi var ute i en timma och en kvart :) När vi kom hem duschade jag honom och shamponerade honom så att han ska bli lite fin ;) Det vad dags kan jag säga! Han blir så fin i pälsen när han har torkat och man precis har borstat honom! Så när han har torkat lite mer så ska jag borsta honom också :)

I dag ska jag vara själv hela dagen antar jag. Mamma och pappa är i Örebro och Johan är hos en kompis mitt i skogen så han kommer inte hem om ingen hämtar honom. Så i dag är det abra jag och djuren. Jag ska fira det med att göra lite  och städa-.- Jag måste få något gjort när det gäller läxorna så att jag inte har allt den sista dagen! Sen måste jag städa om det ska komma folk under veckan annars får de inte komma in på mitt rum! Så jag får förmodligen städa mer noggrannt två gånger den här veckan! Först i dag så att det är fint på tisdag. Sen på onsdag eller torsdag så att det är fint på fredag. Så mitt rum kommer blänka ;) För tro det eller ej så är mitt rum faktiskt stökigt den här gången! Jag brukar itne ha så stökigt fast jag kanske tycker det men nu är det verkligen stökigt!

Nu ska jag ta tag i läxor och dammsugaren ;)

Puss♥

Perfect for me-Ron Pope


Home-Ron Pope


Wherever you go-Ron Pope

» sara

sv: najjjs!:D:D taggad dårå!:D asså skaru va där för o va hos robban elr där för o rida tracy?stavas? xD

2011-04-17 // 16:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback