Sent

23:07:23 2011-04-29
Nu börjar klockan dra sig mot elva. Den kanske har hunnit bli elva innan jag har skrivit klart vilket är ganska troligt. Jag borde egentligen gå och lägga mig eftersom jag är så himla trött men på fredagar kan jag bara inte lägga mig tidigt. Det är väl en vana som jag har svårt att få bort antar jag xD

jag måste berätta om vad pappa gjorde här om dagen när han hade hämtat mig från Mysan. Vi sitter och pratar och plötsligt kollar han ut mot sjön som var precis bredvid medans jag kollar på vägen. Jag ser hur bilen rör sig mer och mer över på andra sidan vägen och han vänder snbbt tillbaka huvudet mot mig och säger: Var det en bäver?! Det framkallade en rejäl skratt atack hos mig! Just det att bävern var viktigare än att hålla bilen på rätt sida av vägen! Som tur var mötte vi ingen just då xD Annars hade vi nog fått en väldigt nära titt på bävern! Haha!
Nu ska jag nog ta och lägga mig eller kanske kolla på någon film ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback