Sent

16:30:30 2011-04-13
När man kommer hem så sent som jag gjorde i dag känns det som att man inte hinner ett skit! Klockan är ju redan halv fem! Men det är skönt att det bara är en dag i veckan som jag kommer hem vid den här tiden! Annars skulle jag inte orka med allt!

I dag var det en vanlig onsdag, inte så mycket att skriva om med andra ord ;) Nej det blir bara så tråkigt när jag bara skriver om vad som har hänt i dag -.- Så jag ska försöka göra inläggen lite roligare ;)

Aja senare ska jag duscha, äta, fixa naglarna, lägga fram kläder tills i morgon och plugga lite, vilket jag tror jag ska göra först så att jag inte blir super trött och skiter i det i stället.

Det har varit så himla svin kallt i dag! Jag har varit på att frysa fast när jag har gått! Så nu när jag kom hen slängde jag på mig en mjukiströja och mjukisstrumpor och sitter i mitt varma rum och myser ;) Men nu måste jag faktiskt ta tag i läxor och skit -.-

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback