Sluta tidigt

16:50:06 2011-04-04

I morse var det som vanligt att gå upp tidigt. Vilket inte var så populärt eftersom jag inte såg så bra i natt. Men jag hävde mig iväg til skolan i alla fall.
Första lektionen var Matte där jag inte jobbade så mycket. Dels för att jag inte orkade och dels för att man var tvugen att tänka så tidigt på morgonen xD Haha nej då jag gjorde faktiskt tre tal ;)
Sen var det dags för svenska. Vi fick reda på vad vi fic på uppsatsen vi gjorde förra veckan och sen fick vi en ny uppgift som ska vara inne under veckan. Så jag ska sätta fart med den när jag har skrivit klart.
Sen var det engelska där vi fick jobba med någon grej som det var väldigt ngra som fattade något av för att läraren vi har förklarar så dåligt!
Sen var det lunch och sen var det samhällkunskap. Där vi gkorde en planering för de veckor som är kvar fram tills vi esteter ska börja med våra estetveckor. Det ska vi börja med i morgon. Sen fick vi sluta 20 övet 1 så jag hann med den tidiga bussen hem. När jag gick på bussen var den smockfull! Så det var endel som fick stå!

När jag kom hem tröck jag i mig en macka och sen gick jag ut på långpromenad med Caesar i solen. Superhärligt! Det är så himla vart i dag. Det är sperhärligt! Jag blir så glad av sånthär väder :)

Nu ska jag ta tag i mina läxor -.- Sen ska jag nog sätta mig framför tvn ett tag ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback