Snabbt inlägg

20:58:23 2011-04-06
NU får det bli ett jätte snabbt inlägg innan jag ska krypa ner i min säng. I dag har jag varit i skolan. Mysan var super duktig och sjöng på inså konserten i dag! Det var ganksa mycket folk och hon klarade det super bra!

Efter skolan skulle jag och mysan in till Askersund och lämna in ansökan om sommarjobb på komunen. Men när vi kommer dit så är det inte kvar där det var förut. Så vi hann inte lämna in. Så jag ska lämna in min i morgon. Efter det hoppade vi på bussen igen så följde jag med henne hem en snabbis innan jag skulle åka tillbaka med bussen till mig igen. Jag fick se lite grann när hon red Roxane. Som har utvecklats jätte mycket se hon fick den där kotan på rätt ställe! Dom kommer komma långt!

När jag kom hem duschande jag och sen åt. Efter det fixade jag med engelska nyheterna som sak redovisas på fredag. Och nu är jag klar och sak gå och sova.

På lördag ska jag till Willéns stall och rida Calills häst. Som jag förmodligen ska hjälpa till att rida någon gång i veckan. Roligt! ;D Jag hinner inte med varje dag för då hamnar skolan åt sidan men en eller två dagar hinner jag :) Vilket ska bli jätte kul! Det är en 21 årig gammal dressyrhäst som tydligen var väldigt snälll. Så det sak bli kul att få prova att rida :)

 Nu ska jag sova :)
Godnatt Puss♥

» Mysan

Tack :D<3<3

2011-04-08 // 08:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback