Snart läggdags ;)

20:44:28 2011-04-16
I dag har jag inte gjort så mycket. jag har mest kört bil xD

Först körde jag Johan till hans kompis i Tycke. Sen körde jag till mammas kompis. Sen hem. När vi kom hem tyckte mamma att jag skulle byta däck på bilen så hon visade hur jag gjorde och så fick jag byta. Gick ganska bra faktiskt ;) Sen fick jag hjälpa mamma och pappa att flytta mitt piano så att pappa kunde lägga klart golvet i vardagsrummet. Det var inte det lättaste att lyfta ett piano men efter mycket slit så var det på plats. Vi ska förmodligen kasta ut det eftersom det tar så mycket plats. Så då får jag nöja mig med att spela på läppen ;)

Sen så fick jag gör mig att locka mitt hår, vilket alltid blir ganska gulligt ;) Jag skulle vilja ha såna här prinsesslockar i mitt hår! Det är så guligt! Jag vill inte ha de stripiga lockarna jag har -.- Men det duger de med ;)

Efter det körde jag mamma till konsum så att hon kunde köpa lite grejer till räkmackorna vi ska äta i kväll ;) När Johan inte är hemma får man passa på att äta räkmackor eftersom han inte tycker om det.

På onsdag ska jag äntligen klippa mig och färga håret! Ska bli väldigt skönt eftersom det blir så slitet. Jag ska bara toppa som vanligt för att jag vill att det ska växa ut. Så jag klipper mig ungefär varannan månad så att det inte hinner bli så himla slitet så att jag någon gång kan få lite längd! Den här gångn är det också dags för en färgning! Jag har värsta utväxten vilket inte är så snyggt. Men för att håret inte ska bli så slitet försöker jag att färga så lite som möjlgt!

Jag i mitt lockiga hår (a)


Nästa vecka har jag ett fullspäckat schema!

Måndag: Rida Tracy, dressyr. Gå långpromenad med Caesar. Städa mitt rum. Försöka plugga.

Tisdag: Rida Tracy, kortare sväng i skogen. Hämta Lotta på moppen. Tjejkväll men Mysan, Lotta och Frida. Jag fyller 17!

Onsdag: Rida Tracy, ut runt väderkvarnsbacken. Gå långpromenad med Caesar. Klippas och färga håret. Försöka plugga.

Torsdag: Rida Tracy, dressyr, Mysan ska ta lite kort. Farmor kommer. Försöka plugga.

Fredag: Fira mig. Hela släckten kommer hit. Försöka plugga.

Lördag: Rida tracy, dressyr lite lättare. Farmor hem. Försöka plugga.

Söndag: Köra till Sara i Lidköping och vara där över dagen.

Det var nästa vecka och som ni ser så har jag endel att göra. Jag ska försöka plugga varje dag för då kommer jag göra den en dag i alla fall ;) Det är svårt att komma igång! Men i morgon ska jag sörsöka göra allt som jag kan få undan så att jag slipper plugga så mycket resten av lovet. Men jag måste plugga till historia provet som vi ska ha torsdagen efter lovet. Det är det enda jag måste hålla igång läsningen om ;) Och som ni ser ska jag faktiskt rida endel också :) Jag blev ju hästvakt åt Tracy hela veckan. Vilket jag inte har något emot eftersom vi ändå är lediga :) Då har jag ju tid :)

Nu ska jag försöka göra svenskan så att jag har den gjord :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback