Snart slut

19:56:13 2011-04-22
För någon timme sen åkte alla i släkten hem till sig. Förutom farmor då som ska vara kvar tills i morgon. Jag fick 500 kronor av min faste och farbror som går direkt till ullareds sparandet! Så nu har jag endel som jag kan köpa för i ullared och ändå ha hela studiebidraget kvar nästa månad! Vilket känns väldigt bra! Jag känner mig nästan lite rik ;)

I morgon ska jag gå upp vid halv nio för att göra mig i ordning för att åka till stallet och rida ut med en av tjejorna där :) Ska bli kul med lite nya ridvägar och träffa lite nya folk :) Sen resten av dagen ska jag försöka vara ute om det är fint väder. Annars ska jag väl plugga eller kolla på film eller något. Som jag brukar göra vet ni ;) Nej men det är skit svårt att komma på något att göra! När man har lite fålig fantasi så kan det vara lite svårt också xD

Nu ska jag gå ner och vara lite trevlig ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback