Söndag

14:12:45 2011-04-10
I morse vaknade jag vid nio. jag släpade mig ur sängen och gjorde mig i ordning för en tur till Örebro. Mamma skulle dit med Johans cykel som har gått sönder. Så vi slängde in Johan i bilen också ;) Jag fick såklart köra dit ;) Kanske lite därför jag ville med också (a)

När vi hade fixat Johans cykel åkte vi hemmåt. Med många omvägar rakt in i skogen ;) Så idag fick jag köra lite längre ;) Det känndes ganska bra i dag faktiskt. Förutom att det blåste så!

Nu resten av dagen vet ja ginte riktigt vad jag ska göra. Jag funderar på om jag ska cykla ner till gymmet eller om jag ska träna hemma bara. Jag har ganska ont i knäna från när jag tränade i fredags och red igår, så jag tror att det bli hemma. Men man blir trött av det också :)

Puss♥

bruna ben + myggbett = SOMMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback