Torsdag

14:22:29 2011-04-21
Nu är det redan torsdag! Veckan har gått jätte snabbt! Och därför måste jag ta tag i plugg snart. Som sagt snart ;) Nej först ska jag göra vilktigare saker som till exempel måla naglarna och städa inför i morgon ;) jag kan lova attjag säkert kommer skjuta upp allt till sista stunden men jag ska verkligen försöka göra lite nu dom sista dagarna så att jag slipper allt när vi börjar igen!

I dag vaknade jag vid 9. Men jag somnade om till 10. Jag gick upp och gjorde mig i ordning och åkte sen bort mot stallet för en ridtur i solen. Vi red samma runda som i tisdags och hon var mycket mer avslappnad nu och inte alls like tittig! så det blev en riktigt mysigt ridtur utna en massa larv :) Hon är väldigt larvig för att vara 21 år men ändå vädligt mysig att rida! Innan vi red ut stod jag ganska länge och försökte få bort lite vinterpäls. Hon har massor kvar på magen och hon blir ju så varm av det. Men snart är allt borta :)
När vi kom tillbaka borstade jag av henne och gick sen med henne ut till hagen. Sen satte jag mig på moppen och åkte hemmåt.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu väntar jag på att farmor ska komma när som helst. Hon ska vara här i tre dagar. Delvis för att fira mig och delvis för att få träffa alla i familjen :) Hon ha rinte varit hos oss på ett tag. Hon måste jag åka taxi ner så det blir inte så ofta. Så när hon väl kommer får hon passa påa tt stanna ett tag ;)

Nej nu ska jag nåla naglarna så ska jag läsa en bok som jag fick i födelsedagspresent :) Berr Tanners andra liv ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback