Torsdag

16:30:05 2011-04-07
I morse vakande jag vid 4 av att det regnade så mycket! Men jag gick upp som vanligt och gjorde mig i ordning. Åkte sen iväg till skolan. Dagen började med historia. Vi fick kolla på någon film och sen gå egenom en massa saker. Sen var det Engelska om jag inte minns fel. Då fick vi börja kolla på Billy Elliot som vi har läst boken om. Vi ska fortsätta kolla på den i morgon. Sen var det ensamble. Först var det ganska trögt för att alla är så supertrötta nu i slutet av veckan. men efter att vi hade tagit en liten paus så blev det mer slummigt och avslutades med en massa ksratt istället. Så dagens ensamblelektioner blev inte så jätte ordentliga men vi kom en liten bit på låsatran i alla fall :) Sen var det lunch och sen matte. Dagens sista lektion! Timmen släpade sig fram men efter ett tag var den äntligen klar! Sen hoppade jag, Mysan och Lotta på bussen och åkte hemmåt.
Jag klev av vid Skyllberg med Mysan för att åka med Madde in till Askersund och lämna in ansökan om sommarobb på komunen. När vi hade gjort det så skjutsade dom hem mig och nu har jag hanmat i min säng med datorn i knät.
Jag borde ta tag i idrottsprovet som vi har i morgon men jag orkar inte så jag ska göra det senare sen.

I morgon bler det en väldigt kort dag så efter skolan ska jag skynda mig hem och sen vidare till gymmet så att jag får röra lite på mig ;)

När jag lyssnar på den här låten så tänker jag på vampire diaries! Jag vill att det sak komma nya avsnitt nu! Men det kommer nya i england i dag så dom kommer väl snart hit också :)



Puss♥


En jätte gammal bild på mig! Jag tror den är från 8an. Det är lite mer än två år sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback