Tråkigt

18:45:29 2011-04-18
Nu har jag absolut inget att göra! Jag har så dålig fantasi också så jag kan inte komma på något heller xD

I morgon vet jag inte om jag ska rida eller om jag bara ska borsta Tracy. Jag får se vad för humör jag är på och hur mycket tid jag har. Om jag har gott om tid tror jag att jag ska rida runt väderkvarn, annars ska jag bara borsta henne. Jag måste hem och fixa lite innan jag ska hämta Lotta också :) Fast om jag är så tidig som jag var i dag, vilet jag tvivlar på, så kommer jag lätt hinna med att rida och fixa allt innan tjejorna kommer ;) Jag tror faktiskt att jag ska ställa klockan så att jag inte sover bort hela dagen! Man blir så konstig i huvudet då! Och så är hela dagen förstörd! Vilket inte är så jätte kul xD

Nu ska jag faktiskt försöka hitta på något vettigt att göra xD

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback