Två filmer senare

14:07:56 2011-04-20

Nu har jag kollat på två hela filmer! Ingen av dom var särskillt bra men vad ska man göra när man inte kan röra på sig utan att behöva gå dubbelvikt?! Ibland skulle jag gärna vara kille i stället för tjej! Men bara var fjärdevecka! Annars är jag gärna tjej ;)

I morgon ska jag som sagt försöka häva mig ut till stallet och rida och gå långpromenad med Caesar. Annars får jag väl försöka hinna rida på fredag innan alla i släckten kommer. Vilket kommer bli väldigt stressigt men måste jag så måste jag.

Jag känner mig så otroligt oduglig när jag inte kan göra något! Men om några dagar kan jag gå rakt igen så då kommer jag vara igång igen ;)

Jag ska faktiskt försöka plocka ur diskmaskinen nu så att jag har gjort något i alla fall! Johan var jätte snäll och gick långpromenad med Caesar i dag också så jag måste verkligen försöka göra det i morgon annars har han gått med honom alla dagar förtom måndag.

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback