Be strong

12:55:06 2011-08-31
I natt vaknade jag och kunde inte somna om. Klockan var då två. Jag kunde inte somna om för att jag hade/har skit ont i halsen så jag kan knappt svälja eller prata. Hostar vilket inte underlättar halsontet. Tjock i huvudet, ont i huvudet och kände mig febrig. Eller det gör jag fortfarande till och från. Men jag lyckades tillslut somna om och vaknade när klockan ringde med det hade inte blivit bättre. Så jag kröp ner i min säng igen när jag hade pratat med pappa, eller rättare sagt försökt prata. Jag fick knappt fram något. -.- Får se om jag kan gå till skolan i morgon eller om jag får stanna hemma då med -.-

De flesta börjar bli sjuka nu när skolan har börjat och bakterierna sprids, vilket inte är så bra men det är alltid så när man inte har varit i skolan på ett tag! Så i hittils har jag suttit i sofan och kollat på MTV. Inte helt fel. Men det blir ganska långtråkigt!

Idag kommer mamma hem från USÖ. Väldigt skönt att hon kommer hem igen! Hon tycker nog också det eftersom hennes rumskamrat satte på tv'n halv sju i morse. Lyckat! Så nu kommer hon få lugn och ro och kunna bossa med oss i stället ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback