Blivit mig själv igen

14:11:21 2011-08-31
Jag har ju ändå inget att göra så jag kan passa på att skriva ett till inlägg ;)

Jag har tänkt på hur mycket jag har förändrats det senaste året. Jag har misst den jag älskade mest. Jag har misst min farfar. Jag har hittat mig själv mer än någonsin. Jag har börjat jobba. Jag har blivit större i både hjärtat och mig själv. Jag kan helt enkelt vara mig själv utan att någon misstycker. Jag har såklart kvar de viktigaste av mina kompisar. Men jag har ändå misst så mycket på vägen till att bli mig själv.

Måste bara få ur mig lite ;)

Här ser man verkligen bilder på perioder då jag är mig själv , och perioder då jag är väldigt lycklig




























Många bilder och mycket känslor ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback