Bokmal

17:56:59 2011-08-15
Jag har varken haft tid eller lust att blogga förran nu. Eller tid har jag ju haft men varje ledig tid har jag spenderat med näsan i boken. (Genom dina ögon) Men boken är så himla bra så jag kan inte slita mig från den. När man börjar tänka sig själv som huvudpersonen kan man säga att författaren är duktig! Det är Stephenie Meyer som har skrivit boken. Hon jag också skrivit Twilight men jag tycker faktiskt att genom dina ögon är bättre! Och dom som känner mig vet att jag gillar Twilight böckerna! Men som sagt genom dina ögon är bättre! Men nu har jag läst ut boken så jag har tid att blogga ;) På två dagar och boken är inte tunn!

Igår jobbade jag hela dagen och sen när jag kom hem tryckte jag ner näsan i boken och slutade inte läsa förrän klockan blev tolv. Det var sjukt mycket folk som var på mcdonalds igår! Det var kö till dörren i fyra timmar och vi hade alla kassor öppna. De vill säga alla fyra. Men det gick bra att jobba och tiden bara flög förbi! Jag tycker det är kul att jobba när man har en bra kännsla och känner att det går bra!

I dag vaknade jag vid tio. Jag gick upp och gjorde mig i ordning och satte mig sen med näsan i boken. Vid två hävde jag mig upp ur min fotölj och gick långpromenad med Caesar. När jag sen kom hem en timme senare så röck jag åt mig boken igen och läste det som var kvar. När man har satt sig in i boken så mycket att man gråter så kanske det är dags att börja läsa något annat? Så nu ska jag börja leta efter någon annan bok! Men snart börjar ju skolan igen och då har jag inte tid att läsa! Så jag får passa på medans jag har tid ;)

Nu ska jag nog kolla på film och träna, sen ska jag försöka lägga mig tidigare i kväll. Som sagt skolan börjar ju snart så jag måste försöka vända tillbaka dygnet!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback