Cupcakes

12:34:45 2011-08-06
Nu sitter jag i köket och väntar på att alla muffinsarna ska bli klara. VI har bara en muffinsplåt med sex hål och jag gjorde dubbel sats på muffinesn så ni kan ju ana att det kommer ta ett tag! Men men. Jag ska snart börja dekorera de första som var inne som har varit ute i en halvtimma ungefär. Så på så sett är det tur att det tar sån tid för dom i ungnen för då slipper jag dekorera dom på samma gång och kan ta det lite lugnt ;)

Här är muffinsarna som är klara. Det är som vanligt ingen bra bild för den här gången är det med Webbkameran. Men snart kommer ni få se super bra bilder!


Och sen det som ska hamna på muffinsen.


Ni får kanske se sen hur de blev. Om de inte ser ut som "hej kom och hjälp mig"!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback