En månad kvar!

17:10:53 2011-08-13
I morse vaknade jag vid kvart i tio. Så jag gick upp och gjorde mig i ordning inför jobbet. Jag jobade ju 12-16 i dag. Det nya systemet hade blivit lite lättare sen jag jobbade i tisdags ;) Man lär sig ju :)

Så nu resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Vilket ska bli väldigt skönt för jag har dunkande huvudvärk!

I morgon jobbar jag ju 12-20 så då blir det inte så mycket bloggande men jag har inte så mycket att skriva om nu heller ;)

Idag är det faktiskt precis en månad kvar tills vi åker till Kreta! Det ska bli så himla kul! Vi har räknat och först är det 14 skoldagar innan vi åker och sen är det sex veckor i skolan sen är det höstlov och innan vi vet ordet av är det jullov! Jag tror att tvåan kommer gå väldigt snbbt! Det känns som det i alla fall ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback