Fan...

20:51:17 2011-08-21
Nu hade jag skrivit ett inlägg men datorn tog bort det -.-

Det var i alla fall (väldigt kortfattat):

jag kommer köpa kamera på media markt. Erbjudandet på net on net fick man ge 500 mer för än om man köpte allt för sig.

Sen när vi kom hem följde mamma med mig till stallet. Vi tog med Caesar också. Jag red ut och Caesar följde med! Han skätte sig jätte bra och gick jätte fint bredvid Sonette som tyckte det var as kul när Caesar försökte få henne att busa genom att skälla sitt superhöga skall xD Duktiga var båda två i alla fall! Mamma tog kort på oss med sin mobil och hon zoomade så det är ingen bra kvaliteé men ni får en bild i alla fall ;)



I morgon ska jag gå långpromenad med Caesar och rida Sonette. Sonette får en skrittrunda barbacka. Sen ska jag hem och duscha och göra mig i ordning för skolan som börjar -.- Men när skolan börjar är det 14 skoldagar kvar till Kreta!

Nu ska jag hoppa in i duschen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback