Fredag igen

10:42:41 2011-08-12

Veckan går aldeles för snabbt! Och skolan närmar sig med en fart som jag inte ens vill prata om! Men en dag närmare skolan betyder en dag närmare Kreta! I morgon är det faktiskt en månad kvar tills vi ska åka!

Idag ska jag först hoppa in i duschen och sen vet jag itne vad jag ska göra innan mamma skjutsar iväg Johan till golfen. Efter det ska jag i alla fall åka ner till stan och köpa skolböcker. Ännu ett tecken på att det närmar sig skolan -.- Det är inte så mycket saker jag behöver bara lite smågrejor.

Sen efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra heller. Ikväll ska jag förmodligen gå långpromenad med hundarna och sen kanske jag ska försöka mig på att springa. Men om jag får lika ont i knäna som jag fick när jag gick igår så får det vara ;) Då har jag i alla fall fått lite motition :)

Nu ska jag hoppa in i duschen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback