Grattis

11:04:19 2011-08-20
Idag fyller mamma år. Vilket jag firar med att göra muffins ;) Nej men något gott måste man ju ha ;)

Idag ska jag också till stallet och rida Sonette om det inte är allt för dåligt väder vilket det inte verkar som att det blir nu :) För sSonette blir det nog en tur i skogen oh jobba lite i skogen så att hon får springa av sig men ändå sköta sig ;) Vi får väl se hur det går (y)

I morgon ska jag och pappa till Örebro och kolla kamera. Jag har förmodligen redan bestämmt mig men det är bra att kolla rut och se vart den är billigaast ochså sånt :) Sen när vi har varit där så ska jag tvinga honom att äta på mcdonalds xD Jag blev så sugen på det när jag jobbade igår men jag köpte inget på personalmaten dum som jag är -.- Super hungrig och det fanns inget gott hemma, så snacka om att jag ångrade det! Så i morgon blir det mcdonalds ;)

När vi har varit i Örebro ska jag till stallet och rida Sonette igen :) Det ätr ju kul för henne att få gå lite nu när inte Freddie är här heller, annars rider ju Freddie henne :)

Jag ser nu att mina muffins blir lite smått stora i ugnen så jag ska nog ha i mindre smet i nästa omgång som ska in!

Nu ska jag fixa med muffinsarna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback