Happy!

21:01:58 2011-08-08

Även fast det inte är den tiden på månaden då jag är så jätte glad så gjorde ett telefonsamtal mig hur glad som helst!

Willow bor i Karlsborg hos en supersnäll familj. De flyttade dit för inte alls så länge sen. Willow går nu ute medans de renoverar de stallet som hon ska gå i sen. Det är högt till tak och hon kommer få gå i en sprillans ny box! Hon testade Sandra (mamman) väldigt mycket i början men nu trivs de superbra ihop! Sandras dotter rider också Willow. Dottern är åtta år.

Det verkar vara en jätte trevlig familj som Willow har det super bra hos! Willow hade varit halt så hon hade fått stå så att det skulle bli bättre. Nu håller de på och sätte igång henne igen så hon är lite sund om magen. Vi får komma och hälsa på Willow i slutet av september då de förmidligen har fått ner hennes mage. Sandra ville inte att vi skulle se henne tjock. Men jag vill inte komma och hälsa på för att kolla på magen. Jag vill komma för att få träffa den underbara, helt fantastiska ponnyn som gjorde mitt liv helt fantastiskt! Och som nu gör någon annans liv helt fantastiskt!

Hon verkar ha det så himla bra hos den nya familjen så jag är glad att hon hamnade där!

Älskade Willow♥





















Jag kan fortsätta i evigeter med bilder men datorn tillåter inte det just nu så det blir de här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback