I would lie and say that your not on my mind

16:00:10 2011-08-25
Nu är jag hemma efter torsdagens skoldag. Det kändes som en väldigt kort skoldag med tanke på att vi hade sovmorgon och slutade tidigare än vanligt.

Skolan är ganska tråkig att skriva om så jag hoppar över den biten ;)
Igår orkade jag inte blogga något för att jag var så jäkla trött!

Men igår så åkte jag till Tritla efter skolan och red ut på henne i regnet. Hon var skitpigg vilket jag inte har något emot när vi rider i skogen ;) Jag red henne väldigt mycket med rösten och sitsen dels för att hon blir så stark och dels för att jag hade glömt att ta på mig sport bh och red därför med en hand (y)
När vi kom tillbaka till stallet sen borstade jag henne ganska länge för att hon var så skitig! Men det är nästan ingen idé att försöka eftersom hon är vit och var blöt! Ingen bra kombination! När jag var klar stallde jag henne i en utebox för att dom håller på att måla om stallet. Eller i alla fall bättra på färgen som redan finns :)

Här är en gamal bild på mig och Tritla när vi red och badade


När jag kom hem duschade jag och som kollade jag på tv tills det var dags att gå och sova!

I morse hade vi sovmorgon så jag fick sova till sju vilket är en ganska lång sovmorgon med tanke på att jag går upp 20 över fem annars!

I morgon ska jag till skolan och sen ska jag och pappa till Örebro och jag ska köpa min kamera! Äntligen!

Nej nog pratat eller skrivet nu ska jag göra något annat :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback