Í'm forced to face the truth

10:52:50 2011-08-27
Jag har inte haft något internet dom senaste dagarna för att min dator inte ville... Aja nu har jag fått tillbaka det i alla fall ;)

Igår jobbade jag på kvällen och sen hem och bara ta det lugnt. När jag kom hem åt vi kräfor! Supergott men vi hade inte kokat dom och då blir det ju alltid godast om man gör det själv!





Igår hade vi världens håltimme på skolan så jag och mysan gick till Lindex och jag fick med en hudkräm hem. Luktar kokos vilket inte är helt fel!



Det blir väldigt mycket bilder i det här inlägget för jag tar kort på allt just nu! xD

Idag ska jag tvätta massor och ta hand om katterna. Sen ska jag göra mat m.m. Johan och jag är ensamma henna så då blir det ju jag om får göra allt. Jag kanske får lite hjälp men det brukar inte vara så mycket -.- Caesar följer med mamma och pappa till farmor.

Nu blir det lite bilder som jag har tagit med nya kameran ;)











Willows skor♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback