Jodå

16:21:04 2011-08-02
Det blir ett inlägg i alla fall ;)

I morse åkte jag till stallet vid halv elva för att hjälpa Freddie. Hon fick inte rida så länge eftersom det var så himla varmt! Sen skulle Freddies lillebror Oskar och deras två kusiner som också var där prova att rida. Så jag ledde dom runt några varv på gården innan jag spolade av Sonette och släppte ut henne och Tracy i hagen.

När jag åkte hem började det regna så när jag kom hem hoppade jag in i duschen och tog en varm dusch för vid det laget höll jag på att frysa ihjäl!

I morgon ska jag först om det är fint väder åka ut till vätten och sola och bada. Sen vid halv sju ska jag vara i stallet och hjälpa Freddie. Då får vi hoppas på att det är svalare än det var i dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback