Långt

09:40:30 2011-08-06
Nu kommer jag dela upp ett par inlägg i flera så att det här inte blir milslångt! Vilket är superjobbigt att läsa! Jag tänkte börja med igår.

Jag fick gå upp jätte tidigt, eller ja vid kvart i åtta men för mig är det jätte tidigt. Vi gjorde oss i ordning coh satte oss sen i bilen för att åka till stockholm.

Vi kom fram vid ett någongång efter lite stopp för att sträcka på benen m.m. Jag fick köra halva biten. Vilket var dem biten då vi skulle in i Stockholm! Så jag kan nu intyga att jag har kört i Stockholm!



Sen när vi kom fram gick vi mot Gröna Lund och där spenderade vi resten av dagen. Det blev inte så ycket åkande i karusellerna men vilda musen och radiobilarna är perfet för mig ;) Johan och jag gick också genom lustga huset två gånger. Det fanns en tub som snurrade runt en slags bro som man skulle gå över. Tillslut så snurrade bron med! Vilket var lite smått läskigt!

Bilderna får ligga ner, dom vlle inte vända på sig! Och det är mobilbilder så inte värledns kvalité -.-













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback