live each day as if it were your last

11:01:19 2011-08-18

I morse vaknade jag vid halv tio, eller ja klockan ringde då. Men måste man vända på dygnet igen så måste man ;) Så i kväll ska jag lägga mig så fort jag kommer hem från jobbet! För annars kommer jag bli super tött när jag ska börja gå upp till skolan igen vid 05.20 -.- Vilket inte känns så lockande just nu!

Idag ska jag ta bussen till Hallsberg så ska pappa skjutsa mig till jobbet. Jag börjar vid fem och slutar nio. Sen i morgon ska jag jobba fem till halv nio. Så det blir inte så långa dagar men jag får jobba i alla fall :)

På söndag ska jag till Örebro för att kolla kamera. Vilket ska bli jätte kul! Jag vill verkligen ha en kamera nu!

Nu ska jag spöa Johan i gutar hero ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback