Lugnt

15:15:57 2011-08-09

I dag fick Freddie prova att rida barbacka. Vi la på ett schabrak och ett stigläder runt halsen och sen skrittade vi bara en liten sväng eftersom det regnade som fan innan vi red iväg. Men vi hade tur och det bliv uppehåll när vi red. Sen när vi var klara fick jag äta hos dom och sen skjutsade dom hem mig.

Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan börja göra mig i ordning inför jobbet. Jag jobbar i dag och sen på söndag. De ringde från mcdonalds och sa att jag kunde vara ledig i morgon för att jag hade jobbat så mycket och knappt haft något sommarlov. Vilket jag tycker är väldigt snällt av dom att tänka på! Så det här veckan blir det bara två jobb dagar. Så som det ser ut nu :)

Nu ska jag nog kolla på en film och bara ta det lugnt tills det är dags att åka.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback