Mindre än en vecka kvar!

16:14:32 2011-08-17
Nu är det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar igen! Helt sjukt hur fort sommarlovet har gått!

Sista dagarna av sommarlovet kommer så ut såhär:

♥ Torsdag: Jobba

♥ Fredag: Jobba

♥ Lördag: Mamma fyller. Rida Sonette

♥ Söndag: Örebro och kolla kamera och köpa skolgrejor

♥ Måndag: Njuta fullt ut av sista dagen på sommarlovet!

Jag fick sms av Calill förut och Tracy har skadat sig i hagen när det var sån storm ute! Hon är svullen om ena knät så hon har förmodligen sträckt sig! Stackaren! Så jag ska rida Sonette lite så att hon hålls igång. Sen får vi hoppas att Tracy blir böttre i sitt knä!

Idag har jag inte gjort så mycket alls! Men igår därimot sprang jag på kvällen! Nu måste jag verkligen komma igång! Mina knän protesterade efter bara en liten stund så det blev inte så långt men jag får försöka bygga upp bit för bit så gott det går så att jag kan bli "normal" igen. men jag ska itne ta ut dom för mycket för då blir det bara värre så jag kanske ska försöka springa några dagar i veckan i början och sen låta dom vila så att jag kan gå också. För om jag anstränger knäna för mycket så kan jag inte gå heller.
Igår tror jag jag jag gick/sprang en kilometer vilket inte är långt alls! Jag gick ganska mycket också men knäna klarade inte mer! Men man får ta lite i taget!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback