Mycket gjort

13:04:22 2011-08-28
Nu på morgonen har jag hunnit plocka ner kläderna som jag hängde igår. Vika allt som skulle vikas och lägga det där det ska vara. Plocka ur diskmaskinen och göra rent och fint i köket och kolla på true talent på de avsnitten jag missade. Och nu börjar sista avsnittet och sen ska jag åka ner på stan och köpa en sallad och sen är det dags att åka mot stallet för att rida Sonette med Calill. Hon ska börja skritta Tracy nu så hon är nog på bättrings vägen eftersom hon ska sättas igång.

Idag sov jag till 20 övet tio men det är ju sista dagen jag får sova ut innan vi måste upp till skolan igen -.- Jag är redan trätt på att gå upp så tidigt!  Men aja -.-

Nu ska jag fortästta kolla på true talent!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback