Sisda lediga dagen

13:41:21 2011-08-22
I dag är sista dagen innan skolan börjar. Så idag ska jag passa på att göra inget alls! Jag skulle ha ridit men det är så pass dåligt väder så jag hoppade över det. Jag gick istället ut med Caesar i regnet men vi hann inte långt för han haltade. Han har tröningsvärk från att han sprang som en tok när han var i stallet med mig. Så han får ta det lite lugnt i dag ;)

Så nu ska jag inte göra något alls tills Mysan kommer. Men jag hoppas hon kommer snart så har jag lite sällskap här hemma i alla fall ;)

Nu när skolan börjar kommer det nog inte bli lika bra uppdatering som nu på sommarlovet men jag hoppas att jag kommer kunna blogga ganska mycket ändå. även fast jag bloggar för mig och inte för någon annnan ;)

Nu ska jag fortsätta med att inte göra något alls ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback