Söndag

10:15:52 2011-08-07
I går spenderades kvällen hos Mysan. Det blev mycket prat massage och film. VI var också runt och fodrade hästarna och kollade på kanin ungarna. Supersöta!

I dag ska jag åka till Calill och hjälpa Freddie vid elva. Jag får förmodligen rida Tracy också för nu har hon ju en ny sko. Sen på eftermiddagen så ska jag på tjejkväll hos Mysan med Lotta.

Igår kolapsade min moppe mitt på stan. Jag skulle åka och handla åt mamma och så när jag ska köra hem kan jag itne starta den mitt i en korsning. Så jag rullade den över gatan för där kunde jag ju itne stå! Så ringde jag till mamma för jag fick inte igång den med kick starten heller. När jag pratar med henne börjar jag känna hur det luktar bensin. Då bara forsar det bensin ur moppen så det var bara att ställa moppen vid kanten och gå hem. Men som tur var kunde Annika skjutsa hem mig. Så jag slapp gå hela vägen med matkassar i händerna.

Från idag och resten av veckan ska vi ta hand om Molly. Annika, Lars-Åke och tjejorna ska åka på semester och kan inte ta med henne så då ska vi ta hend om henne. En hund mer eller mindre ;) Det skulle vara jobbigare om vi inte hade hund, då skulle man ju behöva ställa om sig helt!

Nej nu ska jag stänga ner datorn för att åka till stallet.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback