Tvättar för fullt

13:45:56 2011-08-27
Nu är jag igång och tvättar och har redan tvättat och hängt två maskiner! Så nu är det en inne i maskinen som ska hängas och sen ska det in en till så är jag klar sen :)

Jag har suttit på mitt rum tills innan jag skulle gå ut och hänga en maskin tvätt och går ut på altanen för att hänga den. Jag är nära på att få värmeslag! Det var ju kallt ett tag och nu är det 27 grader i skuggan! Helt sjukt! Jag tycker det bara blir jobbigt att vara ute när det är så varmt! Men jag ska nog gå ut på altanen och säta mig ett tag så att jag är ute lite också. Inte för att det lockar att vara ute i värmen men jag måste vara ute också.

Aja jag ska gå ner och smälta bort totalt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback