Typiskt

17:40:59 2011-08-12
Jag skrev ett jätte långt inlägg förut men jag lyckades stänga ner internet innan jag tröck på spara -.- Så det blir inget långt inlägg, vilket kanske var skönt för er, mindre att läsa menar jag ;)

I morgon blir det jobb. 12-16. Sen på söndag blir det 12-20. Sen är jag ledig tills på torsdag då det är jobb igen. Sen jobb på fredagen och sen är det bara tre dagar så börjar skolan sen!

Det är helt sjukt att skolan börjar så snart! Men det är ju inget man kan göra åt det. Sommarlovet har flugit förbi och jag fattade för en vecka sen att det faktiskt var sommarlov och inte en längre helg! Snacka om seg! Men å andra sidan så har jag inte varit så mycket ledig heller. Men nu är jag ledig lite innan skolan börjar och sen får vi se hur mycket jobb det blir när skolan börjar. Om det blir mest på helger eller om det blir på skoldagar sen också. Men vi får se :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback