Don't be so stupid!

15:47:26 2011-12-12

Dagen började med fyra lucia shower! Efter den tredje så var jag tvungen att sätta mig för mina knän hade inte klarat en till! Sen när jag stod upp på scenen började jag vingla så det kändes bäst!

Sen hade vi genrep vilket gick väldigt bra! Det är ju premiär i morgon!

Så i morgon betyder mycket raster efter skolan! Vi har först vanliga lektioner och sen har vi rast i två timmar innan vi får mat och då hinner man inte åka hem emellan. Eller man hinner hem gå av, gå till andra sidan av vägen och sen sätta sig på bussen till skolan igen! När vi ha ätit sen så är det rast tills konserten börjar halv åtta. Vilket betyder en och en halv timmes rast till!

Nu ska jag göra något vettigt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback