Everywhere i look

19:43:14 2011-12-23
Det börjar kännas lite som jul när granen är tänd och det är en julkonsert på tv'n! Lite mysigt. Även fast jag inte riktigt kan njuta av den här dagen innan jul... Dagen är ju snart slut så jag hoppas att alla är lite gladare i morgon! Inklusive mig!!

Idag har det varit sjukt mycket på jobbet! Fem kassor och kö till dörren! Så vi hade lite att göra! En kvart innan jag slutade tog det av. Det var fyra nya som jobbade i deg vilket är lite kul. Dom är jätte stressade och frågar om allt. Vilket får mig att tänka på hur jag kan ha varit när jag var ny :o Jag känner mig faktiskt lite stolt när de kommer fram till mig och frågar om saker :) Lite mindre stolt blev jag därimot när en stallde sig och sa att muggarna var slut när han tog den sista. Då fyller man för fasen på muggarna!! Men sånt lär man sig ju efter hand. :) De nya verkade i alla fall snälla!

När jag hade slutat kom min moster och hämtade mig och skjutade mig till bussen hem. Mamma och pappa julspurtar på marieberg och köper julklappar ;) Det gör dom alltid! Väntar till sista dagen och kör sen hårt! Jag tror dom tycker det är lite kul faktiskt ;)

Väl hemma hoppade jag in i duschen och fixade sen naglarna. Och nu har jag hamnat framför tv'n med datorn i knät.

Så nu ska jag fortsätta kolla på tv :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback