Exactly who we are is just enough

16:33:21 2011-12-30
Nu sitter jag som vanligt i min fotölj och kollar på one tree hill. Jag är nu inne på åttonde sesongen. Jag längtar tills nionde och sista sesongen kommer ut! I morgon ska jag försöka motionera lite. Gå långpromenad eller träna med träningsdvdn. kanske springa en bit också. Aja vi får se. Mina knän får väl tåla att jag rör lite på mig. Annars får någon väl släpa hem mig ;) Jag har märkt vilken dålig kondition jag har fått sen jag slutade rida och sånt. Förut när jag red minst en gång i veckan efter att jag hade slutat rida Willow hade jag i allaf all lite kvar. Men nu har jag ingen lust att rida längre och då har jag också tappat allt! Jag hade riktiga muskler och bra kondition. Men allt är bara puts veck. Så jag får väl försöka komma igån igen så gott det går med tanke på mina smärtframkallare som sitter i mitten av benen. I morgon är det ju också nyår. Men jag ska faktiskt inte göra något speciellt. Jag tycker inte att det är en så stor grej faktiskt. Vist det blir nytt åt och ungdomar super sig fulla. Men jag tycker bara det är mysigt att kolla på raketer och vara omgiven av familj och vänner. Sitta inlindad i en filt och kolla på reketer med kameran i handen ;) Nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback