Garderob

19:51:13 2011-12-10
Nu är det snart dags att sova eftersom jag ska upp klockan sju i morgon -.- klockan tio ska jag vara i Linköping för en fotokurs! Jag fick med en kurs gratis när jag köpte kameran men jag har inte fått tillfälle att använda den. Så i morgon ska jag göra det ;)

Sen när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt eftersom det är skola dagen efter och eftersom jag inte får  sova så länge i natt ska jag lägga mig tidigt i morgon.

Mamma gjorde knäck förut och jag blev så sugen på att göra julgodis! Jag och mamma brukar föra det varje år och ta med till min faster och farbror  där vi firar jul. Det har blivit lite av en tradition! Vilket också ger en en riktig julkänsla! Det saknas ganska mycket av det nu! Snön är borta igen, det är inte kallt m.m. Så jag längtar till veckan innan jul då granen ska pyntas, julklappar ska läggas under granen för att sen stoppas i påsar för att packa in i bilen, äta julmat, kolla på julfilmer, allt sånt som hör till. Även fast julen inte är lika speciell som när man var liten så är det fortfarande mysigt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback