Happiness

12:10:07 2011-12-03
Igår var det först skola som vanligt. Och skoldagen var grymt rolig! De tre sista timmarna fick vi öva på det vi behövde öva på för att alla ettorna skulle vara borta. Så då satt jag och mysan som publik och matilda, elin, lovisa och cassandra dansade. Efter ett tag när vi nästan hade kommit igenom hela medleyt så gick det förbi några killar som började skratta när dom kollade in genom fönstret, man brukar inte kunna se in så därför trtodde vi att det var lugnt. Men nej då dom såg sakt in och där stod dom och rockade loss! Superkul!

Efter skolan åkte jag Mysan och Lotta in till Örebro för att julhaldla. Jag fick med mig paket till alla utom en. När vi hade handlat klart så satte vi oss på mcdonalds i en timme för att ata lite innan vi skulle sätta oss i biosalongen och kolla på breaking dawn! Den var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara. Dom andra filnerna har ju varit bra men inte så bra som den här! Fast böckerna är ju såklart bäst! ;)
Så nu längtar jag tills den allra sista filmen kommer ut! Vilket ska bli riktigt kul att se!

Jag hade med mig kameran så det kommer blider så småningom!

Nu ska jag gå ner och äta frukost





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback