Julmys

19:44:36 2011-12-17
Nu ska jag snart sätta på julmusik på spotify och klä julgranen! Så lite julstämning börjar det bli.

Det har ju också snöat hela dagen så det kanske blir en vit jul i alla fall! Vilket jag hoppas på! Förut har jag hatat snön eftersom jag var red nästan varje deg men nu när jag inte gör det längre tycker jag det bara är mysigt!

Ridningen är också en grej som jag har vuxit ifrån. Jag älskade det förut och det gick inte en dag utan att jag tänkte på min älskade ponny som alltid väntade på mig i stallet. Men nu känns det ganska skönt med allt som finns runt omkring att jag inte har min älskade ponny som står och väntar på mig längre. Visst jag saknar henne men inte alls på samma sätt som förut. Förut var det en desperat längtan av att få träffa henne men nu när jag har gjort det så har jag fått ett ordentligt avslut! Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta med är inte det jag menar, men hon kommer alltid finnas på en plats som jag kan känna glädje av i stället för den desperata känslan!
Jag kommer åka och hälsa på henne igen det vet jag så vi ha inte sätt varandra för sista gången, absolut inte! Men ridningen har falnat i takt med att Willow har kommit längre och längre ifrån mig i hjärnan. Men i hjärtat finns hon alltid kvar! Hon fanns i varje tanke förut. Jag spenderade hela dagarna med att tänka på hur du hade det! Men nu kan det gå några veckor innan jag tänker mycket på dig. Du finns där men inte på samma sätt. Men jag kommer alltid älska dig på ett annorluda sätt mot vad jag gjorde förut ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback