Let it snow

13:46:52 2011-12-17
Nu sitter jag i vardagsrummet med en filt runt mig och lyssnar på musik! Mamma och pappa ska åka och julhandla så jag blir själv hemma med lillebror, caesar och katterna. Sammtidigt sitter jag och kollar ut genom fönstret och kollar på snön som vräker ner! Mysigt!

När mamma och pappa har kommit hem ska vi kanske sätta upp julgranen och baka julgodis. Mycket julstämning!

Jag skulle egentligen ha åkt till Lotta i dag för tjejkväll men jag orkar inte. Det är jobbigt att gå upp för trappen till och med. Så jag ser inte fram emot i morgon då jag ska handla de sista julklapparna! Jag måste följa med också eftersom jag nu har fem stycken kvar! Och jag hinner inte åka upp någon gång nästa vecka eftersom jag jobbar när lovet börjar!

Nu ska jag nog kolla på film eller något.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback