Pepp

13:58:29 2011-12-13
Resten av veckan nu kommer vi ha vanliga lektioner på dagen ochs en shower på kvällarna. Vilket kommer gör så att man kommer vara som en zoombie om några dagar. Men orkar knappt hänga med på lektionerna alls! Vi skulle också ha haft ett prov på fredag men våran snälla lärare sa att vi kunde flytta det eftersom vi bönade och bad! Vi hinner ju inte plugga eftersom vi kommer hem vid nio och då orkar man inte för att man redan är så slut i huvudet!

Nu är det dags för sista lektionen innan ett fyra timmars hål innan premiären för julshowen! Kommer bli grymmt! Men sen är bara frågan: vad fasen ska man göra i fyra timmar?! Det blir väl massagetåg och esteter på hög som vanligt när det gäller rast!

Jag ska också fixa håret och sminka mig innan showen. Vilket jag hinner göra om och om och om igen!

Så i dag kommer skoldagen vara fram tills nio innan det är dags att åka hem! Samma sak i morgon och på torsdag! Men det är bara att stå ut, det är ju kul ;)

I morse fick jag lite sovmorgon för att jag fick skjuts av pappa till skolan. Så jag fick sova hela 40 underbara minuter längre!

Nu ska lektionen snart börja, vilket är info layout så det kommer nog fler inlägg snart om att jag inte ahr något att göra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback