Sjukling

10:33:53 2011-12-16
De senaste dagarna har jag kommit hem halv tio tio på kvällen. Inget jag rekomenderar! Först gå i skolan hela dagen, sen estet till nio på kvällen. Snacka om att man är trött efter det!

I dag är jag hemma fran skolan. Jag har feber, hostar, ont i halsen m.m. En vanlig förkylning de vill säga.

Jag vaknade halv nio i morse och kunde inte somna om så jag gick upp. Men nu har tiden krypit fram och jag har absolut inget att göra!

Jag ska i alla fall göra lite mat sen. Om jag lyckas svälja, vilket inte är helt säkert... Så svullen i halsen är jag!

På måndag börjar vi tio över tio. Har klassföreståndagtid i tio minuter, her sen rast till fem över halv ett... Känna lite onödigt faktiskt!! Men vad ska man göra?

Jag skulle lyssna på musik nu efter att jag hade haft datorn inkopplad till tvn men då går itne mina högtalare till datorn igång -.- Och jag vet inte vad jag ska göra för att få dom att fungera :(

Nu babblar jag bara så nu ska jag sätta på en film eller något så slipper ni läsa om allt babbel!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback