Tears keep running

21:11:27 2011-12-09
Jag sitter och kollar på one tree hill, samma som för några timmar sen, och jag kom och tänka på att det är massor med låter som är med som jag var besatt av förut! Såna som får minnena att komma tillbaka. Som får en att gråta för att man bara känner igen dom. Ja jag gråter väldigt, väldigt lätt! Det är en av de många perioder som jag gråter på också. Men just det att det var så långe sen men ändå inte liksom.

Tiden bara flyger förbi! Snart är jag fasen 18! Vuxen! Men när ska man egentligen kallas vuxen? När man har man, hus, barn och jobb? Eller ska man betraktas som vuxen när man gör rätt beslut för sig själv som betraktas som bra? Eller ska man bara växa upp och släppa allt? För alla kan ha snöbollskrig, kolla på disney, gråta över lady och luffsen, kolla på julkalendern, allt sånt som man betraktas göra när man är liten. Men man växer aldrig ifrån saker som man tycker om! Jag kan fortfarande göra alla dom där sakerna och tycka om dom. Disney är det bästa som finns, snöbollskrig är hur kul som helst, lady och luffsen är sorjlig på ett romantiskt sätt, julkalendern är något man alltid kollar på (även fast jag itne har kollat på några år kan jag kolla på dom gamla).

Nu ska jag sluta babbla och lägga upp låtarna som jag lyssnade på mycekt förut som är väldigt bra!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback